Khamis, 22 September 2011

Cinta itu ketawa dan air mata ..

Assalammualaikum ...
I'm back ..
Still hijau dalam dunia blog ..
Surfing blogger itu hobi bee ..
Bee suka menulis, menaip ..
Satu hari nnti bee nk punya novel sendiri ..
Itu impian bee ..
InsyaaAllah .. nak jd sperti penulis terkenal
SURI RYANA .. 
1st novel dye adalah novel maid, novel yg sangat awesome ..
Di trbitkan pada tahun ini ..
I hope that will succeed like her ..
I am so proud ..

Okay back to my entri for now ..
About the cinta itu ketawa dan air mata ..
I just write my own experience based on right .. 
I started right about love that laugh ..

Cinta sngat indah bila us love each other ..
Lebih indah when familys in law can receive good bad couples ..
Although there was a feeling of love for each other, the bleesing of parents is very important ..

Mother in law is like a mother ..
Macam mane pun dye kita tetap kena terima baik buruk nya ..
But in my case, 
My mother in law is a choice of her own heart for my husband ..
So anything what i do
I remain not good in her eyes ..
I always try to get compelling her but i will push the edge .. 

In life, pahit harus ada untuk compeletkan sesebuah relationships..
People say CABARAN!
Sentiasalah memupuk kemanisan dalam apa jua situasi sekalipn..
Tambah gula okay..
Always tambah, ingat tau GULA! Bukan garam or blackpaper, apalagi cili boo..
Hopefully Uolls happy - happy selalu :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan